Versek,idézetek

Az oldalon saját illetve beküldött versek találhatók ha időd engedi küldj be te is egyet. Köszi hogy benéztél! A verseket ide várjuk: vagany.versek@freemail.hu köszönjük!

Friss topikok

Linkblog

Szeretlek!

boss1 2011.04.13. 10:15

Én nem akarok tovább igy élni, Miért nem tudsz engem szeretni? A mellkhasom alatt egy űr keletkezett, Nem volt nálad éles tárgy se kés de valami mégis megsebzett! Ez a seb sosem gyógyúl,múlik ez örökké ott lesz, Nem tudom már hogy el.mondani hogy kellesz! Nem látod hogy fáj hogy csak szenvedek? Értsd már meg hogy szeretlek! Én már komolyan nem birom tovább igy nem élek nem vagyok ember, Már nem érzem hogy dobogna a szivem,csak szenved! Talán a másvilágon ott leszel nekem,remélem ott már nem szenvedek, Várni foglak és nagyon hiányozni fogsz majd amikor elmegyek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vaganyversek.blog.hu/api/trackback/id/tr782822444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása