Versek,idézetek

Az oldalon saját illetve beküldött versek találhatók ha időd engedi küldj be te is egyet. Köszi hogy benéztél! A verseket ide várjuk: vagany.versek@freemail.hu köszönjük!

Friss topikok

Linkblog

Bánat!

boss1 2011.05.02. 16:02

Állok az állomáson várom a vonatot, Kisiklottam hogyan kérjek bocsánatot? Emberből vagyok néha hibázhatok, A bűn folyó habjaiba bele is fulladhatok! Nem tudom miért okoztam fájdalmakat, Lehet hogy azért hogy megpróbáljam élni a sajátomat. Elmentem hosszú útra mentem, Hogy megbánjam azt a sok rosszat amit tettem! Már hallom ahogy a vonat dudál, Egy kislány a felszállóhelyen sirdogál. Ne sirj kislány tudod hogy meg kell tennem, Az életet tovább nem élhetem. Amint ideér már ugrok is elébe, Az életem adom a sok rosszért cserébe! Megbántam minden mi rosszat csináltam, Tudom a hegyre fel hiába máztam! Az erdő szélébe voltam tegnap este, Lelkem le nyugodva az agyam a megoldást kereste. A szivem ezt az egy megoldást találta, De megérdemlem a sok rosszért a bűnhődés nincs hiába!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vaganyversek.blog.hu/api/trackback/id/tr892871948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása